Hij is getrouwd met Maud Marion Hodgkinson.
Zij zijn getrouwd op 20 april 1942 te Carshalton, hij was toen 33 jaar oud.
Kind(eren):
Alan Charles Marlow | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
1942 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Maud Marion Hodgkinson |
Added by confirming a Smart Match
Stambomen op MyHeritage Familiesite: Gill Family Site Familiestamboom: 641078041-1
Alan Charles Marlow<br>Geboorte: 13 mei 1908<br>Overlijden: feb 2005 - Haywards Hth, England<br>Reg. code: 781/1A<br>Registratie #: 38A<br>Entry #: 235
Elk record bevat voor en achternaam, geboortejaar, overlijdensdatum en het registratiedistrict. Records voor 1984 vermelden slechts het kwartaal van het jaar, terwijl sinds 1984 de maand van overlijden werd vastgelegd.
Alan Charles Marlow<br>Datum overlijden: feb 2005<br>Plaats van overlijden: Haywards Heath, West Sussex, England<br>Geboortedatum: 13 mei 1908<br>District code: 781/1a<br>Registratie #: 38a<br>Entry #: 235
Civil registration — the government recording of births, marriages, and deaths — began in England and Wales on 1 July 1837. Local registration districts had jurisdiction for recording civil events, but were required to send copies of their records each quarter to the General Register Office (GRO) in London. The GRO created indexes to these records which are organized by event, year, and quarter, and thereunder alphabetically by surname.Information included in the index changed over the years. The index always provides the name of deceased, registration district, and reference information (volume and page numbers). From 1866 to March 1969, the index also includes age. Beginning in June 1969 the index includes the deceased’s birth date rather than age. Information provided in the index can be used to order a copy of the person’s death certificate for a fee from the GRO through their Certificate Ordering Service. Depending on the year, full death certificates may provide: name of deceased, death date, death place, age, sex, occupation, cause of death, name of parent if the deceased is a child, informant’s name, residence, and relationship to the deceased, and date of registration. Note: Information recorded on a death certificate is only as accurate as the knowledge of the person reporting it. It is important to pay attention to who the informant was and their relationship to the deceased. The closer the relationship, the more reliable the information likely is. For years where images of the index are available, be sure to consult the image to verify the information presented to you. Sometimes errors happen during the transcription process. For example, a “5” may have inadvertently been transcribed as a “3”. Since there is a fee for ordering certificate copies from the GRO, it is especially important to make sure all reference numbers are correct before placing an order. Search tip: If an individual had multiple given names, sometimes only one or two of these names was recorded in the index. In addition, some of the given names may have been recorded by initials only. If you’re having trouble locating someone in the index, try searching by any of the individual’s known given names, initials, or nicknames.
Toegevoegd via een Person Discovery
MyHeritage family tree
Family site: Bicknell Hodgkinson Family Tree
Family tree: 155137321-1
Alan C Marlow<br>Huwelijksdatum: apr-mei-jun 1942<br>Plaats van huwelijk: Surrey Mid Eastern, Surrey, England<br>Echtgenoot/echtgenote (vermoedelijk): Maud M Hodgkinson<br>Boekdeel: 2A<br>Pagina: 522
De Burgerlijke Stand - het door de overheid registreren van geboorte, huwelijk en overlijden - begon in Engeland en Wales op 1 juli 1837.Lokale registratie districten hadden de jurisdictie om burgerlijke gebeurtenissen te registreren maar zij waren verplicht om elk kwartaal kopieën van hun gegevens door te zenden naar het algemene registratie bureau (General Register Office of GRO) in Londen. De GRO maakte indexen voor deze records die zijn gerangschikt op gebeurtenis, jaar, kwartaal en vervolgens alfabetisch gesorteerd op achternaam.De index bevat de naam van de bruid of bruidegom, het district waar de registratie plaatsvond en referentie informatie (boek- en paginanummers). Bruiden en bruidegommen zijn beiden in de index opgenomen, maar zijn afzonderlijk vermeld onder hun eigen persoonlijke inschrijvingen.Met de gegevens uit de index kan, tegen betaling, een kopie van de huwelijksakte van de persoon worden opgevraagd bij de GRO via hun Certificate Ordering Service. Afhankelijk van het jaar kunnen volledige huwelijksakten het volgende vermelden: huwelijksdatum en -plaats, de namen van bruid en bruidegom, hun leeftijden, huwelijkse staat, beroepen en woonplaatsen. Informatie over de vaders van bruid en bruidegom—namen, beroepen,in leven of overleden—kan ook zijn opgenomen. Een huwelijksrecord geeft over het algemeen aan of de huwelijksceremonie plaatsvond in een kerk en indien dit het geval was, de geloofsrichting.Voor de jaren waarvan beelden van de index beschikbaar zijn, is het raadzaam om de verkregen informatie ook visueel te verifiëren. Het komt voor dat er fouten gemaakt worden bij de transcriptie. Een "5" wordt bijvoorbeeld onbedoeld overgenomen als een "3". Aangezien het opvragen van kopieën een betaalde dienst is, is het speciaal belangrijk om vast te stellen data alle referentienummers correct zijn alvorens een bestelling te plaatsenTip: Als een persoon meerdere voornamen had, werden daar soms maar een of twee van opgenomen in de index. Bovendien werden soms ook alleen de initialen gebruikt voor de voornamen. Als u moeite heeft om iemand in de index te vinden, gebruik dan bij het zoeken eens andere voornamen, initialen of roepnamen van de persoon.